fredag 4 februari 2011

Äntligen!

Äntligen!
Nu är det dags för mig att också äga en blogg!
Jag är Anna och det är jag som har Butiken Annalunda i Förslöv, Quiltbutiken på Bjärehalvön!
Länge har jag varit rädd för att jag inte skulle hinna med en blogg, och därför avstått, men nu har jag bestämt mig och jag ska försöka vara duktig!
Främst kommer jag att använda min blogg som ett forum för min butik. Snabbt visa nyheter från butiken, bilder från kurser, information och förhoppningsvis bjuda på inspiration!
Ibland tar det lite tid att få in nya varor i webbutiken, så om ni ser något här som ni är intresserade av så kan ni skicka mig ett e-mail, jag lovar att svara så fort jag kan!
Jag önskar mig själv lycka till med min blogg ,min man skulle nog också önska mig lycka till..., jag har fortfarande inte lagat hans slips som han bad mig om för en vecka sedan och jag önskar er en skön helg!