tisdag 10 maj 2011

Köpenhamnsresa och nya böcker!

Jag har väl inte lovat hur ofta jag ska skriva?! Nu blir det i alla fall av!

Den senaste tiden har jag haft många trevliga besök av olika quiltgrupper. Tyvärr har jag inte tänkt på att ta kort när vi har fikat, men vi brukar i alla fall sitta och fika i växthuset som "vi" byggde förra året!
Jag måste erkänna att jag är mycket glad över vårt växthus och den som har byggt det är Anders som har den underbara butiken Bostället Sköna Ting

Den 29 april var jag och vår quiltgrupp Bjäres Quiltbönor på besök i Köpenhamn, där vi fick en fantastisk heldags guidning av vår vän Anne-Pia!

Jag tycker att det är orättvist, men några antydde att jag hade drabbats av shopoholic, men det tror inte jag!
Tack Anne-Pia för en mycket trevlig dag!

De senaste dagarna har det kommit in mycket nytt i butiken och jag ska försöka få in det i webbutiken så fort som möjligt!

Det som jag hittills har lagt in är många nya quiltmallar!
även en bra dyna med krita, som är perfekt att överföra mönstret med!

Jag har även lagt in flera nya fina böcker! Ni hittar dem både under böcker och under broderi och lapperi



Ha det bra tills vi hörs igen!